מידע חשוב לאזרחים ותיקים
אנליסט רואה באוכלוסיית האזרחים הותיקים נכס ושואפת להיות מוסד פיננסי מוביל המעניק יחס אישי, אנושי, קשוב ומכבד לאוכלוסייה זו.
לכן, אנו שמחים לאמץ וליישם את הוראות רשות שוק ההון בנוגע לשיפור השירות והתאמתו לצרכי אוכלוסיית האזרחים הותיקים.
חשוב לנו שתדעו כי באפשרותכם:
- בהקשת מספר הזהות שלכם במענה הטלפוני, תזוהו אוטומטית ע"י נתב שירות הלקוחות ותועברו מידית לראש התור לנציג אנושי, ללא צורך בהקשת שלוחה או סיסמה.
- באפשרותכם לבקש מהנציג לצרף גורם נוסף מטעמכם לשיחה, על מנת להבהיר את המשמעויות וההשלכות המלאות של ביצוע הפעולות.
- באפשרותכם לקבל מענה על פניית ציבור תוך 21 יום לכל היותר.
- באפשרותכם לפנות למערך השירות הטלפוני לצורך קבלת ליווי והדרכה במילוי טפסים דיגיטליים.
אנו נעשה ככל שביכולתנו לייתר את הצורך שלכם להגיע למשרדי החברה ו/או לצמצם את זמני ההמתנה לפגישה פרונטלית.